موقعیت های بازاریابی اینترنتی بسیار زیادی برای کسب و کارها در وب به وجود آمده است، با این حال عدم امنیت بالایی را نیز شاهد هستیم. در این مقاله که از سایت searchenginewatch ترجمه شده است به ارائه 5 روش مقابله با رقبایی که تهدیدی برای کسب و کار شما به حساب می آیند، می پردازیم.
از دست دادن ترافیک وب سایت در یک روز (که بیشتر اوقات 80% مشتری های هدایت شونده را نیز از بین می برد) کار بسیار ساده ای است. به علاوه، وجهه کسب و کار (business presence) نیز با ریسک های اصلی مانند از بین رفتن شهرت و درز اطلاعات (data leak) در ارتباط است.
در بسیاری از مواقع، این تهدیدها از جانب رقبایی است که نمی توانند راه های مناسبی برای کسب اعتبار پیدا کنند یا می خواهند مشتریان شما را بدزدند.
اینجا 5 تاکتیک مخرب رقبای کسب و کار و روش های مقابله با آنها لیست شده است:
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
بیشتر افراد در هنگام خرید پنجره دوجداره آلومینیومی و UPVC دچار تردید می شوند. مدام این سوال در ذهنشان مرور می شود که انتخاب کدام یک، گزینه بهتری برای رفع نیاز های من است. در ادامه مطلب با توضیح هریک از پنجره های آلومینیومی و یو پی وی سی شما را با ویژگی ها، مزایا و کاربرد هریک آشنا می کنیم.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
تخفیف فروشگاه اینترنتی یا Flash sale در تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی، جهت افزایش فروش و بالا بردن بازدید فروشگاه اینترنتی به کار می رود. در سال 2012 فروشگاه اینترنتی J.C Penny، از ارائه بن تخفیف خودداری کرد. در عوض، محصولاتی جدید با شعار "تخفیف همه روزه" ارائه کرد. ایده خوبی به نظر می رسد! اینطور نیست؟ اما در سال 2012، فروش تخفیف دار محصولات در این فروشگاه آنلاین، 25% کاهش پیدا کرد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
کاشان یکی از شهرهایی است که تولید کننده اصلی فرش در بازار ایران محسوب میشود. از زمانهای خیلی قبل فرش کاشان از بهترین فرشهای جهان بوده و به نام قالی کاشان معروف است. فرش یکی از لوازم اصلی در هر خانهای به حساب میآید و نقش زیاد و موثری در دکوراسیون منزل داشته و تهیه آن جزء کارهای ضروری محسوب میشود. فرشها در شانههای مختلف در بازار موجود هستند که فرش ۷۰۰ شانه کاشان از محبوبترین انواع فرشها در ایران است و توسط برندهای مطرحی چون فرشینه کاشان، فرش امیرکبیر و... ارائه می شود.
در هنگام خرید این فرش توصیه میشود موارد مختلفی که در این مقاله بررسی می شود را رعایت کنید.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
بازاریابی محتوا یا سئو، مسئله ای است که صاحبان سایت های پر بازدید جهت استراتژی کسب و کار اینترنتی خود بر سر آن تصمیم گیری می کنند. در دنیای بازاریابی اینترنتی، به دو قسمت محتوا و سئوی فنی، به عنوان دو بخش کاملا مجزای بازاریابی نگاه می کنیم.
اما این مسئله خیلی هم درست نیست. این دو قسمت، با هم و همراه هم در وبسایت عمل می کنند تا موفقیتی طبیعی را به وجود آورند.
من فکر می کنم دلیل آن این است که برای انجام بازاریابی اینترنتی، دو مجموعه مهارتی کاملا جدا از هم باید به کار گرفته شوند. کسب و کاری که به دنبال استخدام یک سئوکار است، پیدا کردن فردی که در هر دو بخش محتوا و سئوی فنی قوی باشد سخت است. بنابراین کسب و کارها و برندها، ابتدا برای خود مشخص کنند که کدام یکی از این دو مجموعه مهارت، بر دیگری اولویت دارد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
گیمرها افرادی هستند که تسلط بالایی به کار با کامپیوتر و بازی کردن دارند. رقابت عادلانه همیشه عالی و بهتر است، اما گاهی بازیکنان به دنبال دور زدن هم هستند تا در رقابت پیروز میدان شوند. شیوههای مختلفی برای دور زدن رقیب وجود دارد، یکی از آنها چیت پانجی است. در این رابطه چند چیت پابجی وجود دارد که هر کدام کاری را انجام میدهند. با چیت پابجی موبایل میتوان میزان موفقیت خود را در پابجی موبایل بالا برد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
بازاریابی ویدئویی (video marketing) سریع ترین راه برای توضیح ویژگی های خاص محصولات شما می باشد و به شما این امکان را می دهد تا به لطف محبوبیت پلتفرم های قدرتمند بازاریابی ویدئویی، از مخاطبین بیشتر و گسترده تری استفاده کرده و فروش و تبدیل های خود را افزایش دهید.
اما آیا بازگشت سرمایه یا ROI در عملیات ویدئو مارکتینگ به سادگی امکان پذیر است؟
این روزها، همه شرکت ها بالاخره با روشهای گوناگون، تکنیک های بازاریابی ویدئویی را اجرایی می کنند. آنها این کار را با پخش ویدئوهایی در رابطه با رضایت و نظرات مشتریان، یا ساخت ویدئوهای آموزشی انجام می دهند (در قالب وبینارها و دوره ها). به هر حال امروزه شاهد محتوای ویدئویی بسیاری هستیم که برندهای گوناگون آنها را می سازند.
اما چقدر از این شرکت ها نتایج ملموس و واقعی از تولید این ویدئوها به دست آورده اند؟ در بازاریابی ویدئویی، ROI واقعی چیست؟ آیا بازگشت سرمایه تنها منوط به سرمایه گذاری های کلان در تولید ویدئو و تبلیغات ویدئویی است؟
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
درد زانو برای بسیاری از افراد یکی از مشکلات رایج است. این مشکل میتواند در نتیجه فعالیتهای روزمره، ورزش، صدمات یا علل دیگری رخ دهد. در حالی که وجود روشهای مختلف درمانی برای کاهش درد زانو وجود دارد، همیشه در جستجوی جدیدترین و بهترین روشها هستیم.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
آموزش سئو برای طراحی سایت، در مقالات نیوسئو بارها مطرح شده است. طراحی جذاب و زیبای وب سایت، به زمان احتیاج دارد. انجام این کار علاوه بر زمان، مستلزم انرژی و گاه هزینه بسیار زیادی می باشد.
اینترنت نیز همانند فناوری های دیگر با سرعت زیاد در حال تغییر است. کاربران از دستگاه های گوناگونی برای مشاهده وب سایت ها استفاده می کنند. شما نیز برای آنکه کاربران را در وب سایت خود نگه دارید، باید به صورت مداوم خود را به روز کرده و با تغییرات به وجود آمده وفق دهید.
به علاوه، الگوریتم های گوگل نیز دائما در حال تغییرند. کاربردی بودن وب سایت شما بر روی رنک آن تاثیرگذار است. در مقالات گذشته که در نیوسئو منتشر شده اند، به بررسی الگوریتم های مختلفی از قبیل الگوریتم RankBrain گوگل پرداختم.
به طور خلاصه، ممکن است متوجه نباشید که سایت شما نیازمند تغییرات اساسی می باشد. شاید تنها انجام اصلاحات فنی و تکنیکی سایت، کار خیلی درستی نباشد. اگر تاکنون مقاله آیا طراحی سایت یک فاکتور سئو است را در نیوسئو مطالعه نکرده اید، اکنون وقت آن رسیده است.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
مقدمه: در دنیای امروز، ساعت مچی تبدیل به اکسسوری ضروری برای هر فرد شده است. اما با توجه به تنوع برندها و مدلها در بازار، انتخاب بهترین مارک ساعت مچی میتواند کاری دشوار باشد. در این مقاله، به معرفی برندهای معروف ساعت مچی میپردازیم و اطلاعات کاملی درباره آنها ارائه میدهیم. برند هایی که در این مقاله به آنها اشاره میشود، به عنوان برترین برندهای ساعت مچی در دنیا شناخته میشوند.
موضوعات مرتبط:
برچسبها: