کامپیوتر و اینترنت

کامپیوتر و اینترنت

کامپیوتر و اینترنت

آموزش تعمیر و نگهداری سئو

برای کارآمد بودن سئو لازم است به طور روزانه، هفتگی و ماهانه بررسی هایی برای نگهداری سئو صورت بگیرد؛ در غیر این صورت تمام هزینه و زمانی که صرف شرکت در کلاس های آموزش سئو کرده اید، تلف خواهد شد.

به خاطر داشته باشید که رتبه سایت شما در گوگل دائمی نیست و همواره متغیر خواهد بود. به دلیل تعدد وب سایت های موجود در اینترنت، مدیران وب سایت ها در تلاش هستند تا رتبه سایت خود ارتقا بدهند؛ بنابراین پس از این که رتبه خوبی در نتایج جستجو به دست آوردید، حفظ و بهبود این رتبه مهم ترین کاری است که باید برای آن برنامه ریزی کنید.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا توضیحات مفصلی راجع به تعمیر و نگهداری سئو سایت به شما ارائه کنیم.

نظارت روزانه سئو سایت
سئو جزو آن دسته استراتژی های بازاریابی است که یکبار مصرف نبوده و نتایج بلند مدت دارد؛ به همین خاطر باید به طور مرتب از سئو نگهداری کنید.

اگر می خواهید کسب و کار شما رقابتی باقی بماند و از سایر وب سایت ها سبقت بگیرید توصیه می کنیم آپدیت و تعمیرات روزانه را در برنامه کار خود قرار دهید. برای این کار می توانید به صورت روزانه اخبار مرتبط با کسب و کارتان را در صفحه خود منتشر کنید یا به آپدیت کردن برگه ها و مطالب سایت بپردازید.

همین تغییرات جزئی در سایت اگر مداوم باشند و مطابق با اصول سئو انجام شوند، پس از مدتی اثر خود را نشان داده و موجب افزایش ترافیک سایت شما خواهند شد؛ بنابراین ساعاتی از روز خود را برای بروزرسانی صفحات قدیمی سایت اختصاص دهید و آن ها را با تاکتیک های جدید سئو بهبود ببخشید.

شناسایی معیارهای فعلی
حداقل یکبار در روز به بررسی معیارهای کلیدی کسب و کار خود بپردازید و در مورد برندها یا شرکت هایی که به معاملات تجارت الکترونیک متکی هستند، نگاهی بیندازید. ممکن است وب سایت شما پس از مدتی با مشکل افت ترافیک یا کاهش فروش مواجه شود که باید علت آن را ریشه یابی کنید. برای کشف دلیل این اتفاق می توانید از ابزارهای رایگان Google Analytics و Google Search Console استفاده کنید. با استفاده از این ابزارها به اطلاعاتی نظیر FAQها، CTR، کلیک ها و مواردی از این قبیل دسترسی خواهید داشت. در نهایت می توانید با سیری در وب سایت های مختلف از نحوه جستجوی کاربران اطلاع پیدا کنید و متوجه شوید که اخیرا کاربران با چه کلمات کلیدی به دنبال محصولات یا خدمات مورد نیاز خود می گردند.

نظارت هفتگی سئو سایت
یکی از راهکارهای اساسی برای تعمیر و نگهداری سئو این است که به صورت هفتگی عملکردهای سایت را بررسی و نقاط ضعف را شناسایی کنید. شناسایی مشکلات به محض وقوع آن ها می تواند به حفظ رتبه سایت شما کمک شایانی کند. از همین رو شما باید قادر باشید که هر روند منفی را پیش از اینکه بر اهداف کلی بازاریابی دیجیتال شما تاثیر بگذارد شناسایی و برطرف نمایید.

با بررسی هفتگی عملکرد واقعی و مقایسه آن با معیارهای پایه ای سایت، می توانید مطمئن شوید که پیش از آسیب جدی به ترافیک و بازدید صفحه وب، مشکل را رفع کرده اید.
اگر وقت کافی برای بروزرسانی و نظارت بر سایت خود را ندارید، می توانید از متخصصان سئو و شرکت های سئوکار کمک بگیرید تا این کار را برای شما انجام دهند.

  
برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۱:۴۱:۵۶ | نویسنده : h.gh | نظرات (0)نظرات (0)
ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.