پیشنهاد من به شما سئوکاران و وب مستران گرامی این است که حتما این مطلب را تا پایان به دقت مطالعه نمایید.مطمئن باشید در پایان به بسیاری از سوالات قبلی خودتان پاسخ خواهید داد !
مت کات: فیس بوک، توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی جزئی از الگوریتمهای جستجوی گوگل نیستند. (اگر مت کات را نمی شناسید نگران نباشید،به زودی خواهید شناخت)
گمانه زنی های زیادی در سال های اخیر مطرح شده است در مورد اینکه آیا شبکه های اجتماعی در الگوریتم جستجو گوگل نقشی دارند یا خیر و در صورت وجود، میزان آن چقدر است. در حالی که برخی از سئوکاران حرفه ای به شبکه های اجتماعی به صورت یک پتانسیل در افزایش رنک نگاه می کنند، سایرین به شدت در این شبکه ها به دنبال ترافیک، شهرت و سایر مزایای غیرمستقیم آن هستند.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
اولین نکته در آغاز یک کسب و کار با زیرساخت تجارت الکترونیک ثبت دامنه است و نکاتی که باید در هنگام ثبت دامنه یا همان دامین مد نظر داشته باشید آنقدر مهم است که بنده در جلسات آموزشی خویش بارها بدان اشاره کرده ام ...
این روزها همه افراد حقیقی و حقوقی بارها نام دامنه های مختلف اینترنتی را برای هر تجارت مدنظر خود ثبت می کنند. دامنه یا همان دامین ، مجموعه ای از حروف و اعداد است که می توان با وارد کردن آن در نوار آدرس مرورگر، به سایت مورد نظر دست پیدا کرد. نام دامنه نشانی اینترنتی وب سایت شماست و از دید برند سازی ارزش بسیار زیادی دارد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
همانطور که می دانید، سئو از فاکتورهای مختلفی تشکیل شده است که یکی از آن ها بهینه سازی تصاویر است. من در این مقاله آموزش سئو فقط به بررسی افزونه هایی می پردازم که سایر و کیفیت تصاویر را بهینه سازی می کنند.
تصاویر بهینه شده، کمک می کنند تا مدت زمان لودشدن سایت بیش از آستانه تحمل کاربر و طولانی نشود. تنها کافی است که وبسایتی را با یک گالری از تصاویر بهینه نشده فرض کنید که باعث می شود مدت زمان لودشدن آن بسیار طولانی شود و کاربر را عصبانی و ناراضی کند.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
مقاله گذشته به موضوع هشتگ در توییتر اختصاص داشت. در این مقاله آموزش هشتگ در فیسبوک را مطرح می کنم.
کاربرد هشتگ در فیسبوک به مانند توییتر است. به این صورت که از هشتگ ها برای هدایت کاربران به یک موضوع و جریان خاص استفاده می شود. اما باید به این مسئله دقت کنید که حساب های کاربری بر خلاف اینستاگرام و توییتر در فیسبوک خصوصی هستند و افراد عادی کمتر از حساب کاربری عمومی استفاده می کنند و پست ها را بیشتر به صورت خصوصی منتشر می کنند.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
در دنیای امروز سطح دانش کاربران بسیار بالا است، بنابراین صرفا تبلیغات باعث نمی شود که کاربران از خدمات و سرویس های شما استقبال کنند حتی اگر بهترین برنامه ریزی و طراحی را برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی انجام داده باشید. تعداد اپلیکیشن های موبایلی مربوط به هر یک از خدمات و سرویسها آنقدر زیاد است که کاربران فقط به دنبال بهترین ها در هر زمینه ای هستند. بنابراین برای موفقیت علاوه بر داشتن یک کمپین تبلیغاتی خوب، باید به تولید و ساخت اپلیکیشن خود نیز توجه کنید.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
کمپین های تبلیغاتی نقش بسیار ویژه ای در جلب نظر مخاطب برای استفاده از خدمات یا محصولات یک شرکت بازی می کنند. شما حتی اگر بهترین خدمات یا محصولات را هم داشته باشید، بدون داشتن یک کمپین تبلیغاتی قوی و با کیفیت نمی توانید مشتری زیادی را بدست آورید. پس نیاز است علاوه بر ارائه خدمات و محصولات کاربردی و با کیفیت، به دنبال طراحی یک کمپین تبلیغاتی کارآمد و قوی نیز باشید. برای این کار نیاز است یک سری اصول و سلسله مراتب را رعایت کنید تا بتوانید موفق باشید. اگر نمی دانید منظور از کمپین تبلیغاتی چیست، این جمله را با دقت بخوانید:
به برنامه ریزی هدفمند، اصولی و هماهنگ که یک سازمان برای انجام تبلیغات یک محصول انجام می دهد، کمپین تبلیغاتی می گویند.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
انسان های بی هدف مجبورند تمام عمرشان را صرف این کنند که انسان های هدف دار زودتر به اهداف خود برسند...
اگر بخواهیم انسان ها را به دو دسته تقسیم کنیم، یک دسته با انسان های دارای هدف و دسته دیگر را انسان های بدون هدف بنامیم، ولی واقعیت آن است که در کاوش های بعدی انگاره ای این چنین نمی تواند به یقین برسد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
بازاریابی محتوا همان طور که می تواند شما را به اوج موفقیت برساند، در صورت نداشتن برنامه و استراتژی خاص، می تواند صدمات جبران ناپذیری به شما وارد کند. پس برای کسب موفقیت، این اصول که بسیار ساده می باشند را رعایت کنید.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
همانطور که همه شما دوستان عزیزم می دانید، امروزه یکی از مهمترین راه های تبلیغات اینترنتی ، استفاده از شبکه های اجتماعی است و یا به عبارتی دیگر هر استراتژی موثر بازاریابی دیجیتال شامل یک جزء جدایی ناپذیر تحت عنوان رسانههای اجتماعی می باشد. یکی از بهترین رسانههای دیجیتال برای سوق دادن سریع کسب و کار است، که این عمل به درستی از طریق بازاریابی رسانههای اجتماعی فراهم میگردد.
برای تازه واردان به صنعت بازاریابی اینترنتی، اولین برداشت خوب و یا سودآوری در رسانههای اجتماعی خیلی مهم است ، بطوریکه در واقع آنها فقط یک فرصت دارند و باید آن را به درستی استفاده کنند.
از دست دادن این فرصت به معنای عقب ماندن از رقبا و از بین رفتن شهرت است که در نوع خود سخت و طاقت فرسا بوده و آسان نیست.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
در تعریف بازاریابی ویروسی آمده است که اگر شرکت یا سازمانی با ارائه سرویس و یا محصول با پشتیبانی مناسب بتواند مشتری خود را راضی نگه دارد و او را ترغیب به معرفی آن به فردی دیگر کند، در واقع تبلیغ دهان به دهان و یا ویروسی شکل گرفته است.
اما سوال این است که در دنیای اینترنت بازاریابی ویروسی چگونه شکل می گیرد؟ اجازه دهید به این سوال با یک مثال ساده پاسخ دهم :
نیوسئو همواره مقالات آموزشی در زمینه سئو سایت و بازاریابی اینترنتی ارائه می دهد. اگر شما که مخاطب ما هستید از این مقالات رضایت داشته باشید و آن را از طریق صفحات اجتماعی و یا ایمیل خود به اشتراک بگذارید، برند و سایت ما را به دیگران معرفی کرده اید و در واقع مدل بازاریابی ویروسی را پیاده کرده اید.
می توان از کمپین های تبلیغاتی از طریق ایمیل، استفاده از وبینار، استفاده از پیامک و گفت و گوهای اینترنتی به عنوان رایج ترین نمونه های بازاریابی ویروسی یاد کرد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها: